Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod Technická podpora HelpDesk společnosti SoftDeC

HelpDesk společnosti SoftDeC

Systém HelpDesk společnosti SoftDeC (http://helpdesk.softdec.cz) Vám v každé fázi Vaší práce usnadní činnost tím, že Vám poskytuje on-line nápovědu. Zde naleznete informace, jak začít aplikaci HelpDesk používat (Getting Started). Stačí Vám jeden krok (v případě registrovaného uživatel) a maximálně kroky dva v případě, že nejste registrován, nebo když zapomenete Vaše soukromé přihlašovací údaje. Pokud chcete HelpDesk  společnosti SoftDeC používat, potřebujete zvládnout následující  úkony:

  • Registrace nového klienta (zákazníka)
  • Login (přihlášení) klienta (zákazníka)
  • Získání přihlašovacích údajů v případě jejich ztráty či zapomenutí

V okamžiku přihlášení do systému může každý uživatel používat on-line nápopvědu.

Registrace nového klienta (zákazníka)

Registrace stejně jako ostatní činnosti začíná na adrese http://helpdesk.softdec.cz Slouží k zadání všech potřebných informací pro následné přihlášení do systému HelpDesk. Přístupové heslo je klientovi zasláno na jeho e-mail adresu.

jak_se_prihlasit_img_0

Login (přihlášení) klienta (zákazníka)

Registrovaný klient se může příhlásit zadáním své e-mail adresy a heslem, které mu bylo při registraci zasláno na jeho e-mail adresu, případně heslem, které zadal po přihlášení v sekci "Nastavení"

jak_se_prihlasit_img_1

Získání přihlašovacích údajů v případě jejich ztráty či zapomenutí

V případě ztráty nebo zapomenutí přihlašovacího hesla může klient požádat o vygenerování a zaslání nového hesla v sekci "Ztratil/a jste heslo" pouhým zadáním e-mail adresy. Na tuto adresu je mu nové heslo bezprostředně po odeslání požadavku zasláno.
jak_se_prihlasit_img_2
Akce dokumentů
google-site-verification: google6ab3a2cb256faf92.html