HelpDesk společnosti SoftDeC
Systém HelpDesk společnosti SoftDeC (http://helpdesk.softdec.cz) Vám v každé fázi Vaší práce usnadní činnost tím, že Vám poskytuje on-line nápovědu. Zde naleznete informace, jak začít aplikaci HelpDesk používat (Getting Started). Stačí Vám jeden krok (v případě registrovaného uživatel) a maximálně kroky dva v případě, že nejste registrován, nebo když zapomenete Vaše soukromé přihlašovací údaje. Pokud chcete HelpDesk společnosti SoftDeC používat, potřebujete zvládnout následující úkony:
- Registrace nového klienta (zákazníka)
- Login (přihlášení) klienta (zákazníka)
- Získání přihlašovacích údajů v případě jejich ztráty či zapomenutí
V okamžiku přihlášení do systému může každý uživatel používat on-line nápopvědu.
Registrace nového klienta (zákazníka)
Registrace stejně jako ostatní činnosti začíná na adrese http://helpdesk.softdec.cz Slouží k zadání všech potřebných informací pro následné přihlášení do systému HelpDesk. Přístupové heslo je klientovi zasláno na jeho e-mail adresu.

Login (přihlášení) klienta (zákazníka)
Registrovaný klient se může příhlásit zadáním své e-mail adresy a heslem, které mu bylo při registraci zasláno na jeho e-mail adresu, případně heslem, které zadal po přihlášení v sekci "Nastavení"
Získání přihlašovacích údajů v případě jejich ztráty či zapomenutí
V případě ztráty nebo zapomenutí přihlašovacího hesla může klient požádat o vygenerování a zaslání nového hesla v sekci "Ztratil/a jste heslo" pouhým zadáním e-mail adresy. Na tuto adresu je mu nové heslo bezprostředně po odeslání požadavku zasláno.