Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod Technická podpora

Technická podpora

Společnost SoftDeC provozuje pro své klienty systém technické podpory. Vaše požadavky (připomínky, reklamace, přání, stížnosti nebo jiná sdělení) je možno předat pomocí následujících komunikačních kanálů:

Tel: (+420) 732 573 911
Web: http://helpdesk.softdec.cz

Cílem této služby je sledování průběhu a včasné vyřizování vašich požadavků.

Dobrou péči o zákazníka i v době po dodávce produktu považujeme za standardní. Navíc se domníváme, že možnost  kdykoli se obrátit na technickou podporu, přispěje ke zvýšení vaší spokojenosti.

Do zákaznického rozhraní získáte přístup až po platné registraci na adrese http://helpdesk.softdec.cz, stručný návod na registraci naleznete zde.

 

Proč se registrovat? Registrací získáte tyto možnosti:

  • Mít stále přehled o průběhu vyřizování vaší žádosti,
  • mít k dispozici databázi FAQ,
  • získat úplný přehled o všech vašich doposud uplatněných požadavcích,

  • a některé další.

 
Celý proces technické podpory a podrobný návod na použití web rozhraní je uveden zde (v PDF) .

Akce dokumentů
google-site-verification: google6ab3a2cb256faf92.html