Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod Produkty eMinea

eMinea

Groupwarový informační systém pro správu projektových informací.

Systém eMinea je intranetový groupwarový systém pro správu projektových informací,eMinea_obr plánování zdrojů a sdílení informací.

eMinea je multiuživatelská webová aplikace, ovládaná pomocí internetového prohlížeče. Aplikace komunikuje v českém jazyce. Obsahuje komplexní správu přístupových práv pro nasazení v různých typech firem.

Základní funkčnost aplikace eMinea:

  • Komplexní správa projektů a zakázek. Aplikace definuje a sleduje celý životní cyklus zakázky od prvotního nápadu a nabídky až po realizaci a ukončení. U každé zakázky lze sledovat bezpočet atributů od definice projektového týmu až po rozpočty a fakturaci. Je zaznamenávána historie změn během práce na zakázce.

  • Detailní projektové plánování a vykazování práce. Práce na projektech a zakázkách lze plánovat a sledovat s různou granularitou od hrubého ročního a měsíčního plánování až po detailní denní plán. Je sledována vazba mezi naplánovanou a odpracovanou činností.

  • Detailní reporty. Aplikace obsahuje širokou řadu různých druhů výstupních sestav. Reporty lze kromě výstupu v HTML také exportovat do formátů CSV a PDF. Pomocí reportů lze například sledovat efektivnost pracovníků, vytvářet přehledy a výstupy projektů a zakázek v různých stavech, zjišťovat obchodní informace o prodeji zakázek, cashflow, fakturaci atd. Data v reportech lze samozřejmě filtrovat dle různě zadaných kritérií.

  • Ostatní agendy potřebné pro komplexní správu informací a plánování ve firmě. Jedná se např. o správu externích kontaktů a zákazníků, možnost sledovat služební cesty a vést knihu jízd, možnost definovat a kontrolovat úkoly přidělené jiným pracovníkům, možnost plánovat firemní činnosti pomocí sdílených kalendářů a mnohé další.

Podle požadavků zákazníka jsou pravidelně vydávány nové verze aplikace s novou a rozšířenou funkčností.

Akce dokumentů
google-site-verification: google6ab3a2cb256faf92.html